Duravit

З ростом інтернаціоналізації, успішне впровадження нових продуктів та інвестицій у сучасні технології виробництва, то Duravit група продовжила укріплювати свою хорошу позицію на ринку.
У 2012 році оборот склав 378 мільйонів євро, що є явним збільшення на 7,0% в порівнянні з попереднім роком. Незважаючи на складні економічні умови, оперативний результат і грошовий потік залишався стабільним. Частка власного капіталу значно покращився, збільшившись з 36,5% до 42,4%. У перший рік, так як генеральний директор Професор д-р Франк Ріхтер прийняв до виконання своїх обов'язків, структура баланс виробника дизайнерських ванних кімнат продовжує поліпшуватися. "Наш успіх на ринку знаходить своє відображення в хорошому фінансовому становищі, а також в позитивних банківських рейтингах. Це дає нам рамки для створення нашої компанії для подальшого розвитку національного і міжнародного культивування ринку в майбутньому, наприклад, шляхом активізації діяльності в області розвитку », говорить професор Франк Ріхтер. "Ми маємо намір продовжувати зміцнювати бренд Duravit за допомогою оригінального дизайну, інноваційних технологій і найвищим стандартам якості."

У 2012 році компанія активізувала свою маркетингову діяльність і, за рахунок впровадження нових продуктів, таких як SensoWash C або мульти-нагородами OpenSpace душової кабіни, виділив свої власні високі стандарти з точки зору дизайну і технологій. Нові продукти, введені на початку 2013 року генерується дуже позитивну відповідь; вони включали в себе серію повністю обладнану ванну кімнату DuraStyle і щасливого D.2, а також X-великий універсальної серії меблів для ванних кімнат.

Китай, Єгипет, США і Великобританії, зокрема, все це сприяло зростанню. Duravit також дуже хороший прогрес в Індії з оптимізацією своєї власної фабрики і розвитку ринку. З 33 дочірніх компаній і присутністю в більш ніж 120 країнах світу, загальна міжнародна частка обороту становила близько 80%. В цілому, бізнес був стабільним в Німеччині. Компанія продовжує фокусуватися на каналі продажів через оптових партнерів і монтажників. Крім того, компанія інвестувала більше всього в Німеччині. Цього року теж, значні інвестиції будуть зроблені на заводах і в області інформаційних технологій. У Мейсен, то "технології у ванній" виставці будуть перебудовані, не в останню чергу для того, щоб поставити велику місцеву програму семінару на ще більш професійному рівні.

У 2012 році Duravit група далі розширила свою робочу силу і в даний час має 5,705 співробітників по всьому світу (2,7% більше, ніж в попередньому році). 58 стажерів та студентів з 20 різних кооперативних державних університетів були зайняті в Німеччині. У листопаді 2012 року Duravit почалася з другого раунду міжнародних програм керівництва Duravit з метою кваліфікаційних співробітників зі своїх власних рядів для різних обов'язків, в тому числі задач управління. В цілому 17 учасників з п'яти країн беруть участь в програмі навчання 18 місяців і працювати над міждисциплінарними, міжнародних проектів.

виробництво Duravit в постійно фокусується на екологічних стандартах. Сайти компанії в Hornberg, Мейсен, Шенкенцелль, Bischwiller і Китай вже сертифіковані по DIN ISO 14001 та управління енергоспоживанням DIN ISO 50001. Завод Duravit в Туреччині буде слідувати в 2013 році.